Bestellen
Op de website kunt u, wanneer u bent ingelogd, door op de bestelknop te klikken producten in uw winkelwagen plaatsen. U kunt producten altijd uit de winkelwagen verwijderen, toevoegen of aanpassen (bijvoorbeeld het aantal wijzigen).
Wanneer u wilt afrekenen volgt u de aanwijzingen op het scherm. Hierbij kunt u ook uw voorkeur voor de betalingsmethode aangeven.
Nadat de bestelling definitief is geplaatst ontvangt u op het door u opgegeven mailadres een bevestiging van de bestelling.
Indien u niet online wilt bestellen kunt dit ook via e-mail (sales@labagency.nl) of fax (078-6143033) doen.
Betalingsmethoden
iDEAL, Mister Cash (België) en op factuur zijn de diverse betalingsmethoden om uw order te betalen. Ook is het mogelijk om het verschuldigde bedrag vooraf over te maken.
Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Vervolgens kunt u uw persoonlijke bank selecteren. Hierna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank om de betaling te voltooien.
Zakelijke klanten kunnen op factuur bestellen. U heeft dan een betalingstermijn van 30 dagen, tenzij anders is afgesproken. U kunt als bedrijf op factuur bestellen wanneer we van u naast het aflever- en factuuradres ook het KVK-nummer en BTW-nummer hebben ontvangen. Deze kunt u bij het bestellen invullen.
Wij behouden ons het recht om bij eerste bestellingen van een nieuwe zakelijke klant een proforma factuur te sturen. Wij verzoeken u dan de eerste bestellingen vooraf te betalen.
Tevens kunnnen wij een zakelijke klant weigeren om op rekening te betalen. Dit zal uiteraard van te voren worden gecommuniceerd.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van formaat en gewicht van de goederen en wordt per bestelling automatisch gegenereerd. In stap 4 van het bestelproces worden deze zichtbaar.
Levertijden
De op de website aangegeven levertijden zijn indicatief. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Garantie
Indien er binnen de garantieperiode problemen zijn met het product dan vragen wij u om ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. In samenspraak met u wordt er een passende oplossing geboden, die in lijn is met de fabrieksgarantievoorwaarden.
De garantieperiodes verschillen per product en zijn op de website aangegeven.
Retouren
Indien u niet tevreden bent met het product en u wilt het retourneren dan adviseren wij u zo snel mogelijk met ons contact op te nemen. Afhankelijk van de klacht stellen we vast of we de te retourneren artikelen kunnen accepteren.
Dus een retourzending dient vooraf bij ons aangemeld en geaccepteerd te zijn.
Uitgesloten is in elke geval:
- Maatwerk en/of aangepaste producten
- Op verzoek bestelde producten
- Producten die beschadigd zijn door gebruik
Goederen dienen onbeschadigd en in originele verpakking en voldoende gefrankeerd retour te worden gestuurd.
Klachten
Indien u niet tevreden bent over een product of dienstverlening dan vragen wij u om ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. In samenspraak met u zal er naar een passende oplossing worden gezocht.